Subject: RE: Ajutise piiranguala looming Tartu kesklinn 29.07.2024 - 04.08.2024 (k.a.)
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: "'Heigo Teder'" <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Jul 2024 14:33:04 +0300

Tere!

Anname teada, et vastavalt Teie taotlusele on kehtestatud ajutine
piiranguala EER2230 ja välja antud järgmine NOTAM:

A1936/24

(A1936/24 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/AW/000/007/5823N02644E002 A)EETU
B)2407301300 C)2408042000 E)TEMPO RESTRICTED AREA EER2230 ESTABLISHED DUE
TO TARTU 2024 SUMMER CELEBRATION WI: 0.5NM RADIUS CENTRED ON 582250N
0264333E. UNMANNED AIRCRAFT WILL BE PROHIBITED TO FLY INTO OR IN THE AREA
WITHOUT COORDINATION FM EVENT ORGANIZER. PERMISSION FOR ENTERING THE AREA
SHALL BE OBTAINED FROM TEL +372 53 441 478. F)SFC G)400FT AGL)

NB! Mehitamata õhusõidukite lennutamine peab toimuma vastavalt Euroopa
Komisjoni rakendusmääruse 2019/947’le ehk siis erikategooria käitamisloa
omanikud võivad toimetada vastavalt neile antud loale ning muud
videomeeskonnad peavad järgima avatud kategooria tingimusi. Ala
kehtestamine ei anna õigust nendest tingimustest mööda minekuks.

Lisaks, palun arvestada tulevikus, et piiranguala seotud informatsioon ja
taotlus tuleb edastada vähemalt 15. päeva enne eelmainitud alade või
õhuruumiga seotud piirangute jõustumist, sest ajutine piiranguala
kehtestatakse NOTAM-iga ning NOTAM peab olema avaldatud vähemalt 7 päeva
enne piirangu kehtima hakkamist.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: Heigo Teder <[email-masked]>
Sent: Monday, July 29, 2024 2:49 PM
To: Diana Krotova <[email-masked]>
Subject: Ajutise piiranguala looming Tartu kesklinn 29.07.2024 -
04.08.2024 (k.a.)

Tere!

SA Tartu 2024 teostab 03.08.2024 Tartu kesklinnas avaliku sündmust,
pealkirjaga: Tartu 2024 Suvepidu. Olen avaliku sündmuse loal määratletud
korraldajapoolse kontaktisikuna. Kaasapanekust leiate ka väljastatud
avaliku sündmuse luba.

Sündmus leiab aset Autovabaduse puisteel ja sündmusest teeb otseülekande
ERR. Seoses teleülekandega, kus kasutusel ka droonikaamera, soovime
kehtestada piirkonnale lennukeelu piirangu, seda ka ettevalmistaval
perioodil / lennuloa osas looksime erandid Tartu 2024 videomeeskonnale ja
ERR videomeeskonnale:

Piirangu aeg: (soovituslik algus 29.07.2024 kuni 04.08.2024 kell 23.00)

Piirangu tsoon: ajutine piiranguala EER948 mehitama õhusõidukile.

Piiranguala suuruseks oleks ring raadiusega 500m ,

keskpunktiks: Tartu, Vabaduse puistee taksopark,

ala koordinaadid Googel Maps rakenduses on leitavad siit lingilt

 <https://maps.app.goo.gl/cCsgtheUHhW1PqhY7>
https://maps.app.goo.gl/cCsgtheUHhW1PqhY7

Lugupidamisega,

Heigo Teder

Produktsiooni koordinaator / Production Coordinator
SA Tartu 2024 / Tartu 2024 European Capital of Culture
Mob: +372 53 441 478
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.tartu2024.ee/> Tartu2024.ee |
<http://www.facebook.com/tartu2024> Facebook |
<http://www.instagram.com/tartu2024> Instagram |
<https://twitter.com/tartu2024> Twitter